0,00 zł
0
  • Twój koszyk jest pusty
+48 669 111 153

Zwroty i reklamacje

VIII. REKLAMACJE.

W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z umową lub wadliwego należy wydrukować i odesłać zgłoszenia reklamacyjnego wraz z produktem na adres: Fire Family Sp.z o.o. / Reklamacja SKLEP GRILL-KOMINEK.PL , ul. Hetmańska 8-10, 58-100 Świdnica.

Do przesyłki należy załączyć:

* kopię paragonu lub faktury,
* rachunek potwierdzający koszt wysyłki,
* opis reklamacji. Prosimy o wydrukowanie i załączenie do przesyłki zgłoszenia reklamacyjnego

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z informacją o wadach, sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji natychmiast zwracamy równowartość opłaty pocztowej. Jeżeli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona to produkt wymieniamy na pełnowartościowy. W przypadku gdy będzie to niemożliwe, zaoferujemy do wyboru inne dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.

Za towar zwracany bez podania przyczyny, koszt odesłania ponosi Klient.

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
  2. ZWROT jest możliwy gdy towar:

* nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony;
* jest zwracany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu;
* zwracany jest z oryginalnym dowodem zakupu

Aby odstąpić od umowy należy w terminie do 14 dni od otrzymania towaru wysłać oswiadczenie o odstapieniu od umowy. Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży towaru niezwłocznie (wraz z kosztami dostawy towaru do konsumenta). Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni kalendarzowych w formie przelewu bankowego na wskazane przez klienta konto, od daty otrzymania wypełnionego oświadczenia wysyłając je mailem na adres: sklep@grill-kominek.pl, lub dołączając je do przesyłki wraz ze zwracanym towarem  kierowanej na adres: Fire Family Sp. z o.o. z dopiskiem ZWROT TOWARU , ul. Hetmańska 8-10, 58-100 Świdnica. Koszty odesłania towaru do sklepu (ZWROT TOWARU) pokrywa klient.

  1. USZKODZENIA LUB BRAKI POWSTAŁE W TRANSPORCIE. W chwili odbioru przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie zostało uszkodzone, a taśmy nie zostały zerwane.

W razie wystąpienia w/w naruszenia integralności przesyłki prosimy odmówić przyjęcia, w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Następnie prosimy o kontakt z Nami w celu wyjaśnienia sprawy.

 

Copyright © Grill -kominek.pl, wszelkie prawa zastrzeżone

web design: